Thursday 17 January 2013

Intro :D

Hello , mesti awak dapat ke sini sebab ada link dekat blog lama saya kannn :D . Hahahahaha ,  amagadz , lamanya tak update blog kan :D ? Eh eh eh , kenapa blog baru ? Eh ? Hahaha , well saya buat blog baru sebab ... sengajaaaaa , hahaha . Well sengaja nak buat blog baru kononnya blog of the year 2013 , hehehe , mengadakan :3 . Saya nak jadikan blog ini macam diary hidup saya as a Form5 student or more to SuperSenior of MJSC Pendang , hihi ^^ . So yeah saya sedang berada di rumah right now , maktab saya cuti sebab Hari Keputeraan Sultan Kedah :D . Hihi , so yeah dua minggu yang lalu di MRSM Pendang ? Well it was a good start lah kannn , tiada masalah and pelajaran pun okay :) Homeworks selalu saya siapkan :D . Azam baru lah kan , nak SPM dah kan :O . Amagadz takut dohhh , hmmm , doakan kejayaan untuk saya okay ;) Well , saya agak sedih sedikit , sebab cuti ini kan , cikgu suruh enjoy sepuas-puasnya sebab nanti tak boleh balik cuti sangat , jarang lahhh . sebab nak SPM kannn :/ hmmm . Sedih juga lah kannn , haih -.- So saya akan try enjoy cuti ini sepuas-puasnya :') . Tidak mengapa , demi SPM2013 kan :D ! Chaiyok Nisa ^^ !


SuperSenior :D

No comments:

Post a Comment