Saturday 19 January 2013

Books :)

Assalamualaikum darlings , so today saya balik maktab dah :/ jumpa next cuti okay :) Tapi taktahu lah bila next cuti , hmmm . Okay back to the topic , books ? Apahal dengan books . Yeah just nak bagitahu , saya ada dua buah buku . A diary and a wishbook :) . Diary saya , saya jadikan blog manual saya , hahaha . Kena tulis guna tangan :p . So nanti saya ingat lah apa jadi , sebab mana boleh online dekat maktab nak update semua kan :/ .
Diary saya , hihi  ^^
Wishbook pula buku saya yang penuh dengan wishes for SPM saya :D . Setakat ini family , classmates and juniors saya dah bagi beberapa wishes , hihi ^^ kenangan and semangat untuk saya kan :') 
Wishbook and some wishes :D
So itu sahaja , oh ya tidak dilupakan juga , books untuk 9 subjects yang saya ambil untuk SPM pun ada juga :p . MukaBuku ? Yang tuh jarang nak pegang lahhh tahun ini , hahaha . So okay , saya nak anda semua take care , stay kacak/segak/comel sentiasa okay , meloveyouall :*

No comments:

Post a Comment