Saturday 19 January 2013

Holiday :')

So hey yaw ! Cuti ini saya balik , erm nothing much :/ . Well Khamis itu kan saya balik , just stay rumah , online sahaja :D . Okay then Jumaat bangun awal , hihi ^^ lepas Papa , Abang and Hakim habis tunaikan Solat Jumaat , satu family gerak ke Penang , balik kampung :D . Oh yeah , otw balik Penang singgah ambil camera DSLR saya yang hantar repair at Canon Centre nuhhh , hihi :p . So then pergi rumah Tok , nothing much juga , lepas Maghrib kitaorang gerak balik SP , but dinner at Juru , hihi . Dekat Seoul Garden :D . Amagadz , sedap and awesome gilo wehhh , hahaha . Makan makanan Korea so teringat dekat Korea :3 . Hewhew . Then terus balik rumah :D . Otp dengan Izyan Babbab saya tuh :p . Hihi . Sampai tertidur , hoho . So today bangun awal gilooo , sebab ada kelas fardhu ain :D . Papa , Mama , Kaklong and saya pergi , Abang and Hakim tak pergi , hahaha apalah -.- Lama juga kelas tuhhh , dari 9am sampai 12pm , woooooooooooo :O . Balik dari kelas tuhhh just duduk rumah , hehe . Online ^^ then ajak Kaklong and Mama pergi Village Mall , lapar Tutti Frutti , hihi :3 . Abang dah pergi Amanjaya Mall , tinggal kami -.- kurang ajar , hahaha . So dah siap pergi Kodak dulu , print gambar yang nak letak atas meja kelas , hewhew dah siap pergi VM dengan Kaklong and Mama :D . Lepak sana syok syok . Then Fatin Natasha kata dia pergi VM , but the time saya sampai dia dah balik -.- how great it was kan , haih . So takpa lepak dengan Kaklong and Mama , hihi . 

Ada nampak budak ini tak dekat VM , hihi ^^
Then kitaorang pergi Tesco , Mama nak beli novel karya kawan dia , so pergi MPH , hoho . Jumpa novel dah , saya pergi beli sushi , nyumnyum ^^ hihi . Then ada duit lebih , saya beli diary :D . Hihi , then malam tadi Fatin Natasha jadi adik angkat saya ^^ hewhew . That's all , chow :* !

Online , diary , blog and text :D

2 comments: