Saturday 8 June 2013

Goodbye for now :')

So hey y'alls well today saya dah kena balik maktab dahhh , hmmm so sad :( Balik kali ini tak jumpa Abang , Mama & Papa sebab diorang tak ada dekat rumah , hmmm . Sedih lah sebab lepas ini balik awal Ramadhan , Hari Raya Aidilfitri and lepas habis SPM nanti , yeah lambat lagi :( Yang belum habis ganti puasa tuhhh , cepat-cepat lahhh yaaa , hehehe . Hmmm sedih aaaaa :( Tetapi demi SPM kan , so saya terpaksa lahhh okay :) Anda semua doakan lahhh saya okay :* Hihi so yeah nanti mesti saya akan rindu semua kawan kawan saya like Fatin Natasha , Noor Syahiera , Anibatrisyia , Intan Syafinaaz , Hani Hanissa , Iman Ismail , Hanis Nabilah , Nurin Sofea , Putri Nur Diyana , Ainaa Raihanah and lots more :) Mostly bebudak Sungai Petani lahhh okayyy , hihi *yang tidak disebut nama jangan lahhh sedih okayyy, hihi* So okay see ya soon okayyy :D !

1) Hye saya Supersenior MRSM Pendang :D
2) What ?!
3) Kena balik maktab dah :O ?!
4) K sedih bye takecare 

No comments:

Post a Comment