Tuesday 28 May 2013

Abang , Iloveyou ❤

Assalamualaikum :D , aduhhh saya penat sangat nihhh , phewww *tarik nafas kejap* sooo okayyy hello readers :* Okay lama dah kannn saya tak update blog ini kannn :p . Hehehe , busy kannn . #SPM2013 Candidates lahhh kannn , hehe . So kenapa saya penat ? Well , penat buang sawang dekat blog ini , hehe . Okay back to the topic , amboiii Abang mana nih :O ?! Well Abang kandung saya lerrr , Mohamad Syazwi Akram Bin Ab. Razak :')

Mohamad Syazwi Akram Bin Ab. Razak

Kenapa tetiba buang tabiat update pasal abang kandung kan ? Well he's the only elder brother I have , THE ONLY ONE ! So okay actually saya sedih , why :( ? Because he's leaving for his studies at UK :/ Acewah tadak lahhh , UTHM Johor jaaa pun , wakaka XD ! Hahaha , but still it's far away from home , far away from me , so saya still sedih >.< ! Hmmm , kami nun di utara , dia nun jauh di selatan :O ! Amagadz , awat jauh sangat taktiaw -.- haaa keluar dah loghat Kedah , hahaha . Hmmm jauh kannn :( baru rancang habis SPM saya nak hangout dengan dia bagai , macam kami kecil-kecil dulu :') Hmmm . Well saya sayang Abang saya sangat . Let me tell yaaa , dia kannn , baik sangattt . I think dia lahhh paling baik antara siblings kitaorang , seriously . Kaklong , Me and Hakim sangatlah nakal , but Abang baik sangattt . Kitaorang dari kecil kannn , orang selalu ingat saya dengan dia twins >.< Beza umur pun setahun jaaa kannn , so memang rapat lahhh :) Dulu kalau dia beli Power Rangers , saya pun beli . Kalau saya beli Barbie , dia pun nak but Mama tak bagi lahhh , hahaha . So dia main Barbie saya :p . Alahhhhh bebudak lagi kannn , hehe . See betapa rapatnya kitaorang . And ada sekali tuhhh , dekat tadika , heee . Saya selalu kena kacau oleh budak lelaki Cina tuhhh , nama dia Keng Keng *haaa ingat lagi , haha* so one day Abang geram sangat dekat dia sebab kacau saya , so Abang ambil pencil yang tajam gilooo , pergi cucuk kepala dia , hehehe . Padan muka dia ! Wuuu Abang , you're my hero :3 !


Heee mandi together-together
See main piano pun sekali :3
Wuuu >.<

Okay itu zaman tadika , zaman sekolah rendah pula . Abang SK Ibrahim , saya SK Convent Father Barre . Waktu standard 1 sampai standard 3 kannn , main dengan Abang waktu malam and weekends sahaja sebab saya sesi petang , Abang sesi pagi . But saya ingat lagi , time pergi sekolah , Abang mesti ada depan sekolah saya , then kalau dia ada makanan or minuman mesti dia bagi saya :') Heee sweet tak sweet tak ? Hehehe , sampai orang ingat dia boyfriend saya -.- Amboiii kecil kecil pun takan saya nak ada boyfriend , now pun single :p . So then zaman sesi pagi , meaning standard 4 sampai standard 6 lahhh kannn . Kitaorang naik van sekali , hehe . Zaman ini rapat tahap lerrr , hehehe . And kitaorang Tae Kwon Do sekali , heee . Ada this one time tauuu , Abang sparring but opponent dia pukul dia habis teruk whoaaa :O ! Saya rasa geram so saya bagitahu Master , saya nak sparring dengan budak yang pukul Abang saya tuh . So Master macam , seriously kiddo ? Haha , so dia tak kesah , dia bagi saya sparring , and that boy had no chances to kick my ass , I was the one who was kicking he's ass :D ! See , saya geram sangat sebab dia buat Abang saya kannn , hehe :3 . And ada sekali tuhhh , time balik kampung dekat Terengganu , saya mengantuk , then Abang cakap "Mai baring atas paha Abang nihhh" So saya baring then Mama marah "Adik kenapa tidur atas Abang ? Tidur sandar dekat kerusi lahhh . Kesian Abang ." But then Abang cakap "Takpa Mama , Abang tak kisah pun :)" Awww :') Terharu sangat ! Okay then time Abang Form1 , Abang masuk MRSM Kepala Batas , but before that dia dekat SMK Ibrahim for 2 months , sempat lahhh rapat dengan dia that year , hmmm . Once dia masuk MRSM kannn , kitaorang still rapat tapi saya bosan sangat sebab dia tadak dekat rumah , kekadang sahaja ada . This year , it was better but the year saya Form1 pula , saya masuk MRSM Pendang kannn . Aaaaa :( dua dua busy , balik cuti tak sama selalunya , haiyaaa . Kecuali cuti umum kannn , so bila cuti memang kitaorang rapat gilooo :') Sampai kalau saya wakil maktab kannn , bebudak MRSM Kepala Batas kalau nampak saya mesti kata "Eh eh eh, adik Akram wehhh" , hehe . Same goes to Abang , heee why ? Firstly sebab muka kitaorang sama lahhh juga then sebab ... CARA JALAN ! Hoho , kitaorang jalan macam tak pijak tanah whoaaa , The Cullens lerrr kannn , hoho :3 . By the time Abang habis SPM kannn , syok whoa ! And now saya Form5 dah kannn , time flies so fast kannn :') Abang selalu datang melawat saya dekat maktab , dengan Kaklong , awww happy gilooo life :D ! Balik cuti jaaa , Abang ada , heee . But semua itu akan stop starting 2 June 2013 ini :( Hmmm , seriously sedih sangat . So yeah I hope dia study elok elok :) And if Abang baca post Adik ini , hyeeee Abang , yeah memang Adik sayang Abang :* Byeee takecare dekat sana , jangan lupa Adik yang comel ini >.< ! Heeeee


Here ada some moments with Abang :) 



Naik cruise with Abang :)
2011 Aidilfitri :D
China ^^
Wuuu at MRSM Kepala Batas tuhhh :D
Adik yang baik :3
Wuuu macam pengantin :p
Men in black and lady in grey :)
My Abang is also my Ironman , kau ada >.< ?
The siblings outing :)
Gangnam :D
Buat jahat sekali , kena tibai sekali :3
Ulala Koreaaa :D
Mat Korea and Minah Korea :3
Love each other  ❤
Abang will always be my Ironman :)

No comments:

Post a Comment